Wednesday, January 12, 2011

banjir..

yup..the title explain everything..haih...

yesterday mr husband birthday..happy birthday dear..kitaorg g ar dinner spesel skit..hikhik

after dinner went straight back..sbb aku still xbape sihat..n my shoes is killing me..hahaha

sampai kt depan umah nampak air bertakung..tot to my self..ujan ke td??mr husband kata ujan kot..hmmmm...weird...

mr husband unlock the grill n kitaorg da pasan air bertakung depan pintu...damn!!!

msk umah..shit!!!(mind my language ye..) air bertakung half of our hse...shit3!!!

nasib baik x kene our electrical items..

n the cleaning up process begin..hmmmm...aku terus bbm my boss..

"mas..i think i kene amik el tomorrow..umah i banjir.."

my bos replied.."what??banjir??"

i replied.."yup..the pipe broke in front my hse..haih..what a day.."

she replied.."oh..tu i pelik..ujan ke sampai banjir.." hahaha..lawak ok my boss..

so process mengemas cont sampai arini..i went to management ofis nk tyer naper...

apparently some kids (hope mine nnt xmcm tu..) main kt depan umah..pecah kn the pipe..

the parents lak xde mintak maap apa pung...rude people!!!stupid people!!!

what a day...

No comments:

Post a Comment