Friday, February 6, 2009

Ketam Masak merah..

sebenarnyer aku dh lama xmemasak..start degree aku leh dikatakan xmasak langsung...sblm ni start darjah 6..yea...diulangi darjah 6..aku masak tuk abang2 & adik2 ku...derg main blasah jer...tiap kali nk masak aku call mak aku kt opis...kekekeke


tapi sejak kawen ni aku masak balik...ye ar..xkan ari2 nk mkn luar kan...aku try igt2 skill masak aku dulu...ada ke skill??hahahaha...anyway time kitaorg duk beli barang dapur kt pasar mlm..tariq nampak ketam..besar giler..biasa ketam comey2 jer...terus dia bli suh aku masak...alamak..last time aku masak ketam time diploma..igt lg ker???aku main blasah je ar...inilah hasil nyer...
tariq ckp ok..sedap..xtau ar kalo just nk amik ati aku...kekekeke...tp ok ar...leh improve lagi...yg penting try....

1 comment:

  1. seb bek saye tak pegi kak..iyela kalu tak nak partner ngn sape..bukan de awek cun yg single yg pegi same..ekekeke..=p

    ReplyDelete