Saturday, February 28, 2009

Genting Trip

aku n tariq g genting hari khamis..kitaorg balik dr jakarta rabu..the next day..keke..tariq xpernah g sana..dh alang2 kitaorg cuti..susah nk suh tariq cuti..aku bangun agak awal..kul 10..tet!!awal ker??awal ar kan..aku tdo kul 4++ tuh...unpack beg..kemas2 umah..tunggu tariq bangun..kul 11++am..xbangun2 lg..aku kejut ar dia...kat kul 12..tyer nk g genting x?dia mamai2 buah ckp okok..nk g..dia bangun mandi..kat kul 1 kitaorg gerak..g lunch dulu kt old town..lapar giler..

then terus naik genting..xde ar lama mana pun...setengah jam jer..keke..selama ni aku naik bus & cable car..rasa lama jer..rupa2 nyer kejap jer...dr bawah nampak puncak cam mendung...ada kabus tebal..aku risau je ujan..outdoor theme park mesti tutup..sampai puncak ok ar..ada gak matahari ckit2..tp sejuk gilers!!aku igt genting dh kurang sejuk..nasib baik bwk sweater..
mmg best main game kt genting...release tension..we have a blast..best day in that week!!!







No comments:

Post a Comment