Thursday, March 5, 2009

Pie Wedding

1 Mar aku g Pie n Melda nyer wedding..aku kenal Pie ni time kitaorg g langkawi beramai2..pie member elle n riki..back to pie wedding..kitaorg sampai dlm 1++..then kakak pie suh elle, riki n abg khai tunggu sampai berarak..tp aku n elle dh lapar gilers...hehe..tunggu nyer tunggu kul 2 start berarak..mula2 aku n elle nk g mkn dulu..tp sumer meja penuh..so kitaorg tunggu gak ar sampai abih berarak..baju mel pkai sgt2 sweet n cantek...




pas berarak kitaorg terus attack makanan..kekeke..lauk2 sumer sedap giler..byk giler aku mkn...then kitaorg lepak2..tunggu member lain sampai...then fara sampai ngan bf nyer...pastu beng n wan lak sampai..sembang2 sambil tunggu derg mkn...abih sembang g tangkap gambar ngan pengantin..

abih pose...kitaorg gerak..xtahan..panas giler babeng nyer..aku lak pkai baju itam...
p/s:aku mmg dh gemuk!!ni ar akibat tension..kekeke

No comments:

Post a Comment