Thursday, March 12, 2009

Jalan-jalan buang masa

Harini aku bangun pagi cam aku nk g keje...bangun kul 540..masak air..panas kan lauk tuk tariq nk bwk bekal...pas wat air tuk brkfst..aku mandi..kejut kan tariq kul 615..nape aku bgn awal harini..padahal aku tgh menganggur sementara..hehehe..aku nk g try naik putra dr kl sentral..g klcc..sbb tempat baru nnt aku masuk kul 8..huuuu...aku sampai klcc kul 740..not bad ar..

pastu dr klcc nk g balik ke kl sentral...mak oi...penuh pjg giler batur...xkuasa ar aku kan..aku pun wat ar keje bingung..naik dr klcc sampai terminal putra...haa..nape aku xbalik umah terus..sbb ada citer klakar..n a bit stupid..

last wednesday aku teman tariq g cash kan gaji dia..kt cimb wisma koponas..pas tu g public bank kt sebelah tuh..byr duit umah..sbb kitaorg parking tempat illegal..we're in a hurry..mana tau aku leh tinggal atm card aku kt cash deposit machine tu...sooo...stupid of me!!well..i'm a bit clumsy..kekeke

so..tu ar sebab nyer nape aku xbalik umah terus..smbg balik citer aku naik putra jln2..plan nk brkfst ngan tariq sblm g bank...tariq ckp before 9am he can have brkfst with me lar..dh aku wat keje bingung tuh..sampai kt kl sentral kul 850..xdpt ar kan nk brkfst..g terus public bank..tup tup buka kul 930..hampeh!!penat aku lari dlm ujan cam hindustan..hehehe..call tariq..dia suh aku lepak kt mamak tepi stesen monorail..aku singgah 7-E bli women weekly..nk baca sambil buang masa...

930 g amik atm card aku..redah ujan g kl sentral balik..malang sungguh aku...ujan je pagi nih..naik putra...sampai wangsa maju..hajat di hati nk naik bus sampai depan umah aku..kekeke...aku pun dh xigt bla last time aku naik bus...tunggu nyer tunggu..bus xmuncul2..aku amik cab ar..kekeke..nk naik bus konon..xleh nk sabar ckit..kuikuikui..

tu ar citer aku...buang masa arini..sakit2 kaki aku jln ke hulu ke hilir..

No comments:

Post a Comment